fredag 18. september 2009

stilleste fredag på tegnesal 1

det er fantastisk rolig på kit, noe som gjør det vanskelig å skjønne at det nærmer seg innlevering (sånn bortsett fra alle parene med røde øyne . og sånn bortsett fra at alle er her, klokken ti en fredagskveld . ja, for det er fredag i dag, er det ikke? hver dag har vært hverdag de siste ukene, eneste måten å merke at det er helg på, er . . bilene som kjører forbi i dette øyeblikk med musikk på maksimalt volum (hvorfor hvorfor hvorfor har alle som har behov for å spille musikk veldig høyt så dårlig musikksmak, etter mine preferanser, that is)) (jeg elsker doble parenteser, ja, triple også, for den saks skyld . og parenteser generelt . og klammer, nuff said) . jaja, nå trenger jeg ikke bekymre meg for om naboen har fest når jeg skal legge meg, for de vil vel uansett være dratt til byen lenge før jeg kommer meg hjem . . . under nachspielet ligger jeg uansett i koma, så det må de bare ha .

jeg flikker på layout, tekster plansje (det føles godt å gjøre dette nå, selv om jeg ikke har en eneste tegning klar), fjerner streker i illustrator, planlegger morgendagen, trøster medstudenter med kuldebroproblematikk (for er det noe jeg selv har, er det kuldebroproblematikk . skulle kanskje omlokalisert prosjektet mitt til brasil, de har sikkert behov for ny fengselsarkitektur der også) og gjør stort sett det meste samtidig, noe som er en særdeles dårlig framgangsmåte når man skal få ting gjort . skal ihvertfall få redigert ferdig 1:200-planutsnittene mine før jeg tar kvelden, og helst skulle jeg flikka litt på fasadene også, men kanskje det kan gå under skravur-punktet på morgendagens arbeidsliste . jeg har forresten én tegning klar : 'plassering i kommunen'-tegningen . happy days .

1 kommentar:

  1. De spiller høy og dårlig musikk på gløs også... men her farer ikke musikken vekk sammen med bilene.

    SvarSlett

 
Blogglisten