onsdag 30. september 2009

and so it is . . .

just like you said it would be



så var det over . kit er tømt . nesten . hjørnet mitt er tatt over av gutter med hvitmaling, og rommet mitt hjemme er fylt til randen av bananesker med stæsj . diplomen er levert, det samme er cd'er, a3-hefter, skjemaer og alt det andre som ble kastet over oss der vi stod og sjanglet i halvsøvne en fredag formiddag . jeg har ingen anelse om hva jeg har skrevet under på . av de siste 41 timene før innlevering, ble 8 tilbragt horisontalt, og som min lege-venninne skrev : det kan gå ut over nerver og funksjon, noe jeg (og en del av mine medstudenter) kan skrive under på . nå er tapt søvn innhentet med renter, og jeg begynner å bli klar til siste innsats neste uke .

men når ble det høst ? det var da vitterlig solskinn og 15+ da jeg gikk inn i innspurt-modus . nå sitter jeg med nyinnkjøpt ullgenser, varmer meg på telys og venter på at svineinfluensaen skal forbarme seg over meg .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten