tirsdag 22. september 2009

on a roll

hm . det er kanskje ikke så lurt å begynne å tekste plansjen klokken halv tre om natten . . . ? jaja, jeg gjør et forsøk, jeg ! når jeg likevel er våken, mener jeg . jeg jobber jo best tidlig om morgenen, og nå er det snart tidlig om morgenen, så da burde det gå greit . har ikke inntatt altfor mye koffein heller, bare to kopper kaffe, en cola og tre-fire kopper te, hvorav én grønn (og dermed uten koffein) . har de siste dagene / nettene erfart frukt og grønnsakers forunderlige effekt på kroppens energilager - høyt inntak anbefales ! gå gjerne fra fem om dagen til en ti-tolv under innspurter og andre krevende prosesser . i dag har jeg spist en banan, to epler, et blomkålhode, litt fersk ingefær (takk stian !), plommer, druer og min sedvanlig dose agurk . og sannelig har jeg en avokado på lur til senere .

jah, da har jeg kommer i skrivemodus, og det er bare å sette igang . h u r r a !

1 kommentar:

  1. hm . det ser (på skjermen min) ut som jeg har prøvd å skrive 'hur bra', som i hur bra som helst, kanske? velger å ta det som et godt tegn . klokken er ti over fem, og jeg har enda ikke kommet igang med skrivinga, valgte å begynne eksporteringen istället . nå gjenstår bare de to stripene med tekst og diagrammer . og en hel del modellarbeid . og prosesshefte, og et a3-hefte til sensor (men : lur som jeg er, går layouten min so to speak opp i a-formatet (ja, bortsett fra den 2 meter lange fasaden), så det burde gå .. ja, nettopp : hur bra som helst !

    ps . jeg er ikke skap-svenske, jeg syns bare enkelte ord og fraser er finere og lettere tilgjengelig på dette språket . så som 'istället', som ju är mycket vackrare än istedenfor, eller i steden for, eller hvordan det nå eeegentlig skrives .

    apropos skriving, gotta go .

    SvarSlett

 
Blogglisten