fredag 11. september 2009

fredag . jazz . modellbygging

jeg møblerer luftegårdene
(og registrerer hvor mye papp bleiker ila et halvt år)

og bygger gipsstøpeform til 1:200-modell, her representert ved den magiske midtaksen

og her er et ferdigstøpt terreng, som en lukket avdeling skal plasseres på

jadah .

sånn ellers kan jeg informere om at ja, det går an å svi pasta, og nei, jeg gjorde det ikke igjen i dag .

og, i tråd med mine egne teorier, kan jeg også informere om at jeg for tiden er strålende fornøyd med tilværelsen . jeg gleeeeeder meg til å levere, til å bli ferdig med studielivet, til å flytte til stavanger, til å tilbringe kvalitetstid med forsømt familie og forsømte venner, til å ha tid til å høre på musikk, til å ha fritid og til å faktisk ikke jobbe i helgene, noe jeg innrømmer å ha gjort litt for mye av de siste 8 månedene .

men det blir litt trist . og jeg gruer meg til å forlate . . . nei, vet du, tror ikke jeg skal gå dit just nu .

hurreheioghopp, klokken er 20:57 og jeg skal igang med å rydde litt i plantegningene mine, kontrollere snittene og fasadene og i det hele tatt - jobbe . bare litt til . jeg må bare . . .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten