lørdag 19. september 2009

ikkje få panikk . ikkje få panikk

var innom galleri kit for å kikke på utstillingen til førsteklassingene, de har tegnet med tusj på veggen (ganske likt det jeg selv gjorde for en stund siden, uten sammenligning forøvrig) . fikk meg en skive kålrabi og et mildt anslag av panikk, så jeg sprang fort ut igjen . ikke nok med at jeg følte meg som en uteligger blant velkledde og vellykkede mennesker der jeg dasset rundt i raggsokker, men neste gang jeg entrer rommet, er det jeg selv som står bak det som henger på veggen . det skremmer meg . det skremte meg, nå går det bedre . jeg har dessuten heller ikke sett andre enn kit-folk de siste par ukene, så fikk kjenne på dette med sosial angst i samme slengen . jeg må si jeg er glad jeg ikke har problemer med det, sånn til vanlig .

har no' tegninger og modeller å gjøre ferdig, ttyl .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten