lørdag 12. september 2009

lørdag . cava . modellbygging

og dørinnsetting .

i kveld har jeg fått en engel på besøk .

hun sitter og pusser bort blyantstreker fra 1:500-klossene mine, mens jeg får gjøre andre ting .

hun hjalp meg også med å drysse gipspulver i 8 liter vann, og sammen fikk vi tømt det hele oppi 1:200-formen jeg satt med i hele halve går . nå er den tørr, snudd, åpnet (jul og bursdag), fikset på og står der ute til høyre og briljerer .

engelen hadde med seg cava, for noe må man jo gjøre for å markere at det er lørdag . klokken er ti og vi sitter tross alt på skolen . utenfor går feststemte mennesker forbi . i regnet . ha ha . men . akkurat nå er det helt greit å tilbringe lørdagen på tegnesalen . jeg jobber med noe jeg syns er gøy . jeg har vennene mine rundt meg . kanskje vi skal sette på julelysene til rune og litt musikk, så blir det feststemte mennesker her inne også .

ja, vi gjør det . det gjør vi, dere .


o, forresten . engelen heter ylva cecilie .

1 kommentar:

  1. Cava må til! Det skjerper konsentrasjonen har jeg hørt!

    SvarSlett

 
Blogglisten