onsdag 30. september 2009

bare litt til

jeg skal sensure .. *kremt* intervjues på onsdag . det blir stas .

nå jobber jeg med presentasjonen min . det går langsomt.

kanskje jeg skal gjøre noe annet . men hva? hva er det man gjør når man ikke jobber med diplomen (eller sover ut etter å ha jobbet med diplomen) ?

prøver å se tilbake på den gang jeg hadde fritid, men minnene er så svake . så fjerne . litt grålige, duse, svevende . eller er det bare jeg som har glemt å ta på meg linsene igjen ?

hm . energien er innhentet, men humoren bærer tydeligvis fortsatt preg av søvnmangel .

1 kommentar:

  1. Ja ja frøken.
    Å gjøre diplom skal være en slags introduksjon til betalt jobb ute i næringslivet.
    Å jobbe slik går nok ikke i lengden.
    Skjønt det nytter ikke å tro at ting gjør seg selv heller.
    Entusiasme, innsatsvilje, vilje til å hjelpe, bli hjulpet, respekt for tidsfrister og selge det det du tror på er gull verd (både som trisel, bli respektert og litt i lønningsposen etterhvert.
    Og det har du vist her - ta det med videre.

    Lykke til
    fra en "gammel" mann.

    SvarSlett

 
Blogglisten