fredag 4. september 2009

og en liten smakebit :

foreløpig plan over min 50 000 m2 lille struktur


hurramegrundt, det begynner å nærme seg noe, må bare få på plass hjørnene og takene, justere fasadene og utearelene, møblere overgangsboligene og besøksleilighetene (de ble litt trange, gitt), oooooog . . . tegne litt detaljer, så er jeg fer . . . nei, må jo skrive ferdig teorigrunnlaget også, og montere prosess- og inspirasjonsheftene . . . og så må jeg bearbeide planer, snitt og fasader og lage noen illustrasjoner . og jobbe med layouten - såh er jeg ferdig . nei, må bygge modeller også . jeg skal lage én i 1:500, 3 utsnitt i 1:200 og noen 1:50-utsnitt . men etter det er jeg helt garantert ferdig . og forhåpentligvis skjer dette innen 25. september . jajajaja, detta blir bra !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten