onsdag 16. september 2009

bla bla bla

det er noe galt med vestfasaden min . arch&$%#cad henger seg opp når den skal regne ut skyggene, noe som strengt tatt burde vært en smal sak for et dataprogram . ulempen med å tegne på data . heldigvis har jeg en så flott og sterk mac, som fortsetter å fungere selv om ett program låser seg, sånn at jeg kan gjøre andre ting mens jeg venter på at mirakler skal utrettes .

i går hadde jeg min siste veiledning før innlevering . det gikk fint og flott . jeg har en hel del å produsere, men det visste jeg allerede før samtalen . har jobbet litt med tak / overlys etterpå, men i all hovedsak er jeg ferdig finito med prosjektering, og skal bare produsere, skissere, modellere, reparere . og så videre .

ellers har 1:500-modellen min plutselig blitt hvit . ikke så veldig plutselig, når sant skal sies, men den er feiende fabelaktig, og ser ut til å holde kotene samlet, noe som gleder meg . ingenting er vel verre enn sprinkende koter på en utstilling .

nei, ser ikke ut til at det skjer noen åpenbaring, jeg får ta en tvungen avslutning og skru av skyggeleggingen før jeg åpner fasaden, og se om det hjelper . wish me luck .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten