mandag 31. august 2009

å sove på det

ny uke, nye muligheter.

jeg måtte skru på lyset igjen to ganger før jeg sovnet i går kveld, og takker personlig erfaring og eventuelle høyere makter for at jeg både hadde skissebok og penn lett tilgjengelig ved siden av senga. det er som regel rett før jeg sovner jeg kommer på 'det geniale'. hvorvidt det var genialt eller ei, vites ikke, men fra og med nå skal jeg ha med meg penn og papir hvor enn jeg går.

grunnet dårlig belysning og ekstrem nærsynhet (ja, svaksynte har all min medfølelse. var det noen som så meg snuble avgårde langs elgsetergate for noen år siden, skyldtes ubalansen en kombinasjon av ujevnt underlag og -11. ikke høy promille) er skissene trolig uleselig for andre enn meg, men det holder vel at jeg selv forstår de dagen etter.

det er fortsatt gøy (stort sett), og jeg har fortsatt troen.


ps. jeg ble selvsagt ikke ferdig med planene i går, men har lagt en ny og mindre ambisiøs milepæl til fredag. da skal i tillegg forarbeid, erfaringer og teoretisk grunnlag ligge ferdig trykket på adm.kontor og eget kontor.

1 kommentar:

  1. y l v a c e c i l i e31. august 2009 kl. 11:25

    Bra jobba damen! Gleder meg til å se -11 skisser!

    SvarSlett

 
Blogglisten