lørdag 29. august 2009

26 and counting . . .

det er 26 dager igjen av diplomen, og jeg begynner så smått å bli lei av plantegningen min. jobber intenst med å gjøre andre ting for adspredelsens skyld (og fordi det er ting som også må gjøres før eller siden); tegne detaljer, planlegge modeller, gjøre ferdig heftene mine, men det er også en del jobb som gjenstår i archicad, og det . . . ja, optimist, var det man skulle være, ja, det var sant.

solen skinner, himmelen er blå, folk utenfor vinduet ser ut til å være fornøyde, og jeg har innerst inne ingenting å klage over. skulle ikke oppgaven min falle i smak hos sensor, er jeg selv likevel fornøyd med egen innsats, og så lenge jeg står, er min nærmeste framtid sikret. hurra for oljepengene i stavanger!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten