tirsdag 18. august 2009

en dag på biblioteket



i dag tok jeg meg en tur til gløs og biblioteket for arkitektur og billedkunst (- og bygg!) for å se litt på bevegelse i større institusjoner, samt litt konstruksjon og sånn. miljøforandring gjorde godt; jeg hadde glemt hvor godt det er med kaffe og sosialisering på sito (takk til ingrid, christoffer, mari og birgitte for selskap!). ellers var det gøy å se de forvirra førsteklassingene svirre omkring, og meget tilfredsstillende å vite at det ikke er jeg som går feil vei på stripa (lengre).

jeg raska med meg en liten stabel bøker, bladde, skisserte og fotograferte (mens førstisene ble guida rundt ) og noen var til og med så heldige at de fikk bli med meg hjem. noen bøker, altså, ikke noen førsteklassinger.

etterpå var jeg på 3-årsjubileum på stella snella, og der fikk jeg jammen raska med meg en kjole til vernissagen/diplomfesten også. god dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten