onsdag 5. august 2009

faktorenes orden er likegyldig

jeg skjærer til hvite lapper
av feilprintet papir
(man sløser da ikke med ressursene)
skriver ord på lappene
bretter de sammen
og putter de i egnede beholdere


jeg trekker én og én lapp av feilprintet papir
og fører ordet som står der inn i en tabell



og kanskje kanskje kan dette hjelpe meg til å få litt variasjoner i romsekvensene mine

vi får se

egentlig gir jo rommets funksjon og dets nødvendige arkitektoniske utforming ofte variasjon nok i seg selv (en gymsal er jo som regel ikke lik et soverom), så jeg lurer meg på om jeg må bytte ut en faktor eller to med noe mer diffust enn det jeg har brukt i dag. jeg får bruke morgenstunden til å gjøre eventuelle endringer, har hørt rykter om at selvevaluering er en god ting.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten