torsdag 6. august 2009

onsdag formiddag

en kjapp veiledning med Sevrin Gjerde er overstått, og det viser seg igjen at det er lurt å snakke med noen innimellom. jeg tegner litt på diagrammer for det overordnede konseptet mitt - ja, jeg trodde jeg hadde det klart, men det hadde jeg altså ikke.. det vil si, jeg rydder litt opp i det jeg allerede hadde, og så skal jeg teste ut et annet konsept, just for the banter of it - det kan være lurt å gjøre noe helt annet innimellom, om så bare for å finne ut at det jeg har jobbet med ikke var så dumt likevel. ironisk nok begynner diagrammet foran meg å bli skremmende likt det direktøren i Kriminalomsorg Region Vest skisserte for meg da jeg var på besøk hos han i april... det er dette sikkerhetsaspektet som setter visse begrensni.. *kremt* : premisser, for arkitekturen. men, det kan jo være greit at jeg har erfart det selv, i stedet for å bare gjøre det jeg blir fortalt. eller hur?

no time for fuzzing around, jeg har et fengsel å prosjektere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten