søndag 30. august 2009

søndag

jeg har et konsept. det består av rom og mellomrom. haha. jeg har tegnet opp alle rommene i archicad, og nå har jobben med å tette mellomrommene begynt. jobben burde vært påbegynt for lenge siden, men sånn kan det gå. det er en ganske kjedelig jobb, som går ut på å klippe og lime i archicad, samt flytte litt på ting og tang (les : vegger) der det oppstår trøbbel. jeg har en ambisjon om å bli ferdig med dette i dag, for så å legge tak som en helt i morgen. og så må jeg fikse luftegårdene, samt enkelte uterom som oppstår mellom rommene, ja, i mellomrommene, altså. (kanskje oppstår det et uterom i et rom, også, det vil tiden (les : dagen) vise) alt dette (les : prosjekteringen) skal jeg ifølge ambisjonen min være ferdig med i morgen, sånn at jeg kan bruke de tre siste ukene på å produsere modeller og materiell til presentasjonen. mulig jeg ikke trenger så lang tid på produksjonen, og mulig jeg er overambisiøs, og sammen med min medfødte, naive optimisme, utgjør dette et mulig framtidig slag i ansiktet og medfølgende 'innspurtsdepresjon', men det er jo egentlig bare til å sette igang.

klar
ferdig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten