tirsdag 3. november 2009

nrk - sunnmørsposten :: 1 - 0

i dag ble jeg vekket av at telefonen ringte .
det var nrk rogaland .

og plutselig kom det en hyggelig dame hjem til meg, med en skummel liten taleopptaker, for å intervjue meg angående diplomoppgaven min . hun hadde fått en e-mail av presseansvarlig ved fakultetet (neste gang kan de godt informere oss om at dette blir gjort, sånn at man kan være litt forberedt) . jeg er ikke spesielt flink til å snakke for meg (da foretrekker jeg å skrive, noe enkelte kanskje har merket seg), men fikk da trykket ut noe . det blir spennende å høre hvordan intervjuet blir på radio, hvis det kommer seg så langt . og så håper jeg hun husker å skru ned diskanten litt . . .

jeg får vel snart se til å kontakte kontaktpersonene mine innen kriminalomsorgen også, så blir det kanskje litt action der også . og kanskje vi om 10-20 år får vårt første soningssenter i norge . he . eh . hm .

2 kommentarer:

  1. Har vi en presseansvarlig ved fakultetet?!! Han/hun har jeg aldri hørt om...

    SvarSlett
  2. det har vi . tydeligvis . han heter kenneth stoltz (www.ntnu.no/ansatte/kenneth.stoltz), og er tydeligvis bedre med pr utad enn innad . kanskje like greit .

    SvarSlett

 
Blogglisten