torsdag 5. november 2009

five minutes of fame

jeg feirer innlegg nummer 99 med litt selv-promotering . jajajah :

intervjuet kom seg på radio og det kom seg på nett (og hvis man myser, ser man hvordan jeg så ut som 2-åring også :: flaks !) . strengt tatt er jeg vel ikke arkitektstudent lengre, som det kan se ut som, jeg stod faktisk på diplomoppgaven, og kan nå påberope meg tittelen 'master i arkitektur' . eller 'sivilarkitekt' . eller begge deler . jeg er ihvertfall mnal .

jeg skal ikke nedverdige meg selv til å komme med selvkritikk hva stemmeleie og talehastighet angår, men kan informere om at det å skulle beskrive arkitektur kun med ord, uten å kunne peke og tegne samtidig, var en stor utfordring . det er kanskje en grunn til at denne bloggen inneholder få arkitekturrelaterte diskusjoner, rent konkret . det gikk så som så, og det meste ble klippet bort, men jeg tar erfaringen med meg, og kommer sterkere tilbake neste gang . med mindre neste gang finner sted på tv, da tar jeg blyanten med meg !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten