mandag 12. oktober 2009

søndag hver dag

mindre schwong enn 'hverdag hver dag', men kjære vene så mye bedre å leve . hvem hadde trodd at kaffe og D2 en mandags morgen kunne være så tilfredsstillende ?

(de stolte?) foreldrene mine var på besøk i helga, for å se utstillingen og kanskje også litt for å ta et eget farvel med trondheim og livet som studentforeldre . utstillingen vår imponerte, og de skjønte etterhvert at det ikke bare var jeg som hadde lagt ned en del timer i diplomoppgaven . selv hadde jeg noe problemer med å sette dem inn i oppgaven min, brukte tydeligvis alle kreftene mine på intervjuet med sensor . anbefaler folk som besøker utstillingen å også ta seg tid til å komme på forelesningene i S6 onsdag og torsdag denne uken, da vil sensorene presentere prosjektene våre på en (forhåpentligvis) oppklarende måte .

1 kommentar:

  1. Hva i alle dager skal jeg lese på nå om dagen, når både den ene og den andre diplombloggen er ferdig?

    Må jeg begynne å jobbe selv da liksom...?

    ;)

    SvarSlett

 
Blogglisten