mandag 5. oktober 2009

pust med magen

i dag gikk første runde med intervjuer av staben . det var både befriende og nervepirrende å se de andres gjennomganger . personlig syns jeg nivået generelt er ganske høyt, noe som gjorde meg enda mer nervøs på søndag, da jeg gikk rundt og smugkikket, men som i dag gjorde meg glad og fornøyd på andres vegne . selv er jeg latterlig nervøs, og veksler mellom ukontrollert skjelving og 'jaja, så lenge jeg står' . min gode venn ronny (spør maren) insisterer på at det kommer til å gå strålende, så får satse på at han har rett . alt i alt er jeg selv ganske fornøyd med egen innsats, og det er kanskje det som er viktigst . men det er vanskelig å skulle oppsummere 8-9 måneders tanke-/tegning-/modelleringsvirksomhet på 30 minutter, og på en fornuftig, logisk og oppklarende måte, og . nei, der begynte skjelvingen igjen, gitt . ronny, hvor ble du av ?

2 kommentarer:

  1. jaja . når ronny tilsynelatende er utilgjengelig, stiller ihvertfall james, lars, kirk og jason opp . hva skulle jeg vel gjort uten de ? litt pranayama nå, så er jeg klar til dyst .

    SvarSlett

 
Blogglisten