onsdag 7. oktober 2009

bobler her og bobler der

jadda ! ! !

sensur ... nei nei nei, intervjuet ! er gjennomført, og det gikk helt greit, fint og flott og kanskje litt til . har vært kvalm og skjelven i noen dager nå, med tanke på å skulle bli slakta fullstendig for det jeg har jobbet så mye med, og greide heller ikke få meg til å forberede presentasjonen like godt som jeg hadde tenkt, men slides'ene var sånn cirka i rett rekkefølge, og jeg har jo gått en del runder rundt i planene mine, så kjente tydeligvis / heldigvis bygget mitt godt nok til at det gikk greit å improvisere litt underveis . fikk positiv tilbakemelding på det jeg har jobbet med, og ymse tilbakemelding på det jeg ikke har fått jobbet så mye med, så nå er jeg glad og fornøyd . og jeg tror det skal gå greit å sitte i S6 å høre på når sensor presenterer prosjektet mitt i neste uke, selv om jeg fortsatt ikke liker tanken på å skulle se tegningene mine brettet ut over hele langsiden av auditoriet . godt jeg har så lange tegninger at de forblir forholdsvis lave på lerretet .

ellers ble jeg i dag oppringt av en freelance-journalist fra sunnmørsposten, så kanskje kanskje blir prosjektet mitt, sammen med de to andre ålesunds-prosjektene (anne karins bibliotek og sigrids kirke), publisert der ! det hadde vært noe, det .

3 kommentarer:

  1. y l v a c e c i l i e7. oktober 2009 kl. 10:06

    Gratulerer så mye flinke du! Jeg gleder meg med deg - men er også noe vemodig da jeg vet at dette er slutten på Benedikte i Trondheim... arg. hvorfor må livet været slik! Nå som jeg fant deg, så reiser du!

    SvarSlett
  2. ylva-kjære ! jeg reiser da ikke så langt avsted, og nå har du jo enda en grunn til å komme til stavanger litt oftere :) jeg foreslår rødvin på bacchus, kaffe på newsman og / eller børst og bøker på bøker og børst . dessuten har ine lovet å bli med på mimretur til trondheim, så plutselig er jeg tilbake !

    SvarSlett
  3. sunnmørsposten ringte aldri tilbake, de .

    SvarSlett

 
Blogglisten