tirsdag 31. august 2010

3.

begynner så smått å bli lei av å lage presentasjon av diplomen min, men . alle gode ting er tre ..? ikke at jeg skal klage, det er jo alldeles fantastisk å få legge fram mange måneders arbeid foran diverse utvalgte i kriminalomsorgen !! skulle gjerne ha laget noen flere illustrasjoner, men vi får betalt for én dags arbeid, så da blir det én dags arbeid de får (samt litt overtid jeg får ta på egen regning) . noen av de som kommer har jeg møtt før, så det bir forhåpentligvis et hyggelig gjensyn . jeg gleder meg ihvertfall i bøtter og spann til morgendagen, uavhengig av hva som kommer ut av det . i motsetning til før innleveringen av diplomen, akter jeg ikke å døgne foran denne presentasjonen, så nå ruller jeg inn matta og tar kvelden .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten