tirsdag 8. juni 2010

updates

det er godt over 4 måneder siden forrige innlegg, men det betyr ikke at det ikke har skjedd saker og ting av diplomrelaterte greier siden januar . jeg (og fredrikke, hun som tegnet kvinnefengsel parallelt med meg) har blitt headhunta til et prosjekt, noe jeg skal gå nærmere inn på når jeg har noe mer å gå nærmere inn på, og .. eh .. ja, det var vel egentlig bare det som har skjedd . jaja, ikke hver dag man blir oppringt av høytstående personer <- teaser // selvskryt

tok en kaffe med prosjektansvarlig i oslo i helga, en meget hyggelig og oppegående kvinne, og kjente at jeg var litt rusten i ordforrådet, men fortsatt boblende engasjert . ooog om noen små uker skal jeg til ålesund og presentere diplomen min for fengselet der . for å forberede meg til det, skal jeg først gjennomgå hele sulladeisen for mine kollegaer i bark . det blir litt gøy og litt skummelt, men ihvertfall nyttig - for det begynner å bli en stund siden jeg snakket om det, og hva var det nå egentlig de der klossene *kremt* klammene, var for noe ? det blir ihvertfall knall å få tilbakemeldinger fra noen andre enn arkitekter, familie eller venner, så får vi se hva som skjer ! følg med, følg med .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten